Α’ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ

ΑΡΧΑΙΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ

14 Ιούνιος, 2010 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΥΚΟΝΟΣ 10-11-12/6/10 Νέα

ΜΥΚΟΝΟΣ 10-11-12/6/10

Η πρώτη καλοκαιρινή εξόρμηση της Λέσχης, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία. Το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου επισκεφθήκαμε ένα από τα όμορφα Κυκλαδικά νησιά και γνωρίσαμε μια άγνωστη πλευρά της κοσμοπολίτισσας Μυκόνου.

Όμορφες παραλίες, ξεχασμένες αμμουδιές στολισμένες με μικρά ξωκλήσια.

Σάββατο πρωί. Οδηγός μας ο Χρήστος, ένας φίλος από τη Μύκονο, ο οποίος είχε οργανώσει τα πάντα στην εντέλεια. Πρώτη στάση της διαδρομής μας, οι δύο τεχνητές λίμνες και τα φράγματα του νησιού, απ’ όπου τροφοδοτείτε με πόσιμο νερό όλο το νησί. Συνεχίσαμε τη διαδρομή μας ώστε να καταλήξουμε σε μια ερημική παραλία για πολύ παιχνίδι στην άμμο. Τράβηγμα με εργάτη, ήταν ένα από τα ευχάριστα σημεία της off road διαδρομής μας.

Στάση γύρω στις 3 το μεσημέρι, για παγωμένη μπυρίτσα Craft στον Αγ. Ταξιάρχη, στο μαγαζί του Γιώργου «Delicatessen».

Μια ώρα μετά βρισκόμασταν στην παραλία Καλό Λιβάδι για απογευματινό μπανάκι και φαΐ στο beach bar-restaurant «Cantina», όπου γευθήκαμε γεύσεις πρωτόγνωρες και παράλληλα πολύ γευστικές.

Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο διαμονής μας -Paola beach- για λίγες ώρες ξεκούρασης και αργά το βράδυ όλοι μαζί παρέα, καθίσαμε για φαΐ στο όμορφο ταβερνάκι

«….ότι απόμεινε», στην Άνω Μερά. Πιάτα με όμορφες μυκονιάτικες γεύσεις, φτιαγμένες με πολύ μεράκι από το φίλο μας το Χρήστο, γέμισαν τα τραπέζια μας συνοδευόμενα από κρύα μπύρα. Η ώρα προχώρησε και η παρέα αποφάσισε να κάνει βόλτα στα κοσμικά σοκάκια του νησιού. Περιπλανηθήκαμε λοιπόν στα σοκάκια του παλαιού λιμανιού και αρκετή ώρα μετά κάτσαμε όλοι μαζί για ποτάκι στο μπαράκι του Παντελή «Food Bar», όπου μας ενθουσίασε με την ικανότητά του να δημιουργεί δροσερά ποτά με ιδιαίτερο στυλ.

Κυριακή πρωί. Η ημέρα της αναχώρησης έφθασε. Άλλοι προτίμησαν να κάτσουν στην πισίνα του ξενοδοχείου για μια τελευταία βουτιά. Άλλοι πάλι θέλησαν να πάρουν το πρωινό τους κάτω από τους μύλους, στη Μικρή Βενετία. Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην επισκεφθούμε έστω και για έναν καφέ την παραλία του Super Paradise. Αφού χαλαρώσαμε για λίγες ώρες, πήραμε το δρόμο της επιστροφής προς το νέο λιμάνι, όπου θα παίρναμε το καράβι για να μας επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά.

Αποχαιρετήσαμε το όμορφο νησί αφού πρώτα ευχαριστήσαμε θερμά το φίλο μας το Χρήστο που μας φιλοξένησε στον τόπο του. Υποσχεθήκαμε να ξανά επισκεφθούμε το νησί για νέες διαδρομές αλλά και ξέφρενα beach party.

Υπομονή μέχρι την επόμενη φορά που θα δούμε την κοσμοπολίτισσα Μύκονο!!